To jsem se tak vrátila po dovolené zpět do Dubaje a jelikož jsem měla let hned druhý den, málo jsem spala a byla jsem ještě duchem úplně někde jinde, modlila jsem se ,ať vše proběhne v poklidu. No ale zákon schválnosti funguje dokonale a turnround do Hyderabadu se proměnil v nejhorší let, který jsem zatím měla. Pro ty, kteří v zeměpise moc zdatní ro system nejsou jen připomenu, že Hyderabad je město v Indii a indové nejsou zrovna mí oblíbenci. ro system Jako pasažéři jsou velkou noční můrou pro všechny stewardy, o čemž jsem se poprvé přesvědčila na svém prvním indickém letu do Delhi 2 týdny předtím. Nicméně v porovnání s Hyderabádem to byl jen slabý odvar. Slůvka please and thank you zdá se v jejích slovní zásobě vůbec neexistují, hygieně moc nedají, ze všeho se snaží vykřesat něco navíc, takže si budou pořád stěžovat, až jim jsme nuceni něco dát jako kompenzaci, čekají, že jim snad každému ro system zvlášť budu jejich příruční zavazadla ukládat a na co jsou největší experti....mačkají call bell jak o život, jen aby dostali vodu, když mají kousek od sedadla místo, kde si ji mohou načepovat do kelímku. Tento let má asi 3,5 hodiny. Člověk ro system by si řekl, že je to dost času na to, abychom stihli udělat bar a meal service. Ne však když oni se pořád něčeho dožadují. To je pořád deka, sluchátka, voda, pivo, whiskey, špunty do uší....Nebyl by to až takový problém, kdyby si řekli najednou. To oni ale ne. Jeden mi řekne, že chce deku. Ok, já přinesu deku. To ale se najednou rozhodne jeho soused, že on by vlastně chtěl taky deku. Tak já jdu a přinesu další deku. To by přece nebylo, abych já nedostal taky deku, řekne si zase chlápek o řadu za nimi....a tak to jde dál a dál a já už se pak naštvu, vezmu 20 dek a ukazuji je tak, aby všichni viděli a přihlásili se, že ji chtějí, jinak mají smůlu. Zase abych jim nekřivdila, tak někteří jsou fajn :-) No nicméně otravní pasažéři nebyli ro system vše, co se ten den stalo. Člověk přece s tímhle musí počítat, když ale máte nadřízeného, co se po každém jen vozí, s ničím vám nepomůže a mluví s vámi jak s kusem hadru, to už je horší. A aby toho nebylo málo, měli jsme v týmu i jednu crew, říkejme ji třeba Máňa, která prostě řečeno byla blbá jak tágo. Rychlost s jakou se pohybovala a pracovala (i když pracovat je na ni dost silné slovo) byla nulová. Když začaly turbulence, ro system začala před pasažéry křičet ro system strachy (nepřeháním) a když ji někdo o něco požádal, tak ho prostě ignorovala (to jsem ji tak požádala, jestli by mi mohla přinést tác, místo toho si ale beze slova nalila džus sedla si a udělala si pauzu). ro system To vše vedlo k tomu, že jsme nestihli udělat celý service, čímž jsme se dostali do problému. ro system Naše "oblíbená" seniorka si šla navíc stěžovat purserovi na našeho kolegu (prý se při boardingu ulíval a ještě k tomu je drzý). Na cestě zpět si na nás purser posvítil a celou dobu byl s námi v economy. No a tam si všiml, že náš kolega opravdu drzý je, ale taky že naše seniorka není úplný andílek. Po přistání nám všem oznámil, že si po letu uděláme debriefing. To je něco jako když uděláte ve škole kolektivně průser a zůstanete ro system po vyučování ve třídě a učitel vám dává kázání. Umíte si představit mé nadšení. Po takové ro system zkušenosti jít ještě v jednu ráno řešit proč byl ten let takový a makový. Každý z nás musel nejprve říct, co si myslí, že bylo špatně. Největším pobavením byla opět Máňa, když na otázku, zda víme, proč jsme neservírovali kafe a čaj odpověděla, že přece kvůli turbulencím. Ta holka fakt neměla vůbec páru o tom, že jsme prostě nestíhali. Naše seniorka ro system a drzý kolega se zase začali hádat o tom, kdo je více drzý, zlý, urážlivý, pomstychtivý a kdo ví co ještě. V tom purser poslal ty, kteří za nic vlastně nemohli domů (tedy i mne :-)), takže ani nevím, ro system jak to dopadlo, což mne trošku mrzí :-) Byl to hrozný let, doufám, že takový ještě dlouho nezažiji, ale teď už se tomu směji a zvlášť vzpomínka na Máňu křičící strachy uprostřed kabiny mne vždy pobaví.
Travel – šablona. Obrázky šablony vytvořil(a) kickers . Používá technologii Blogger .
No comments:
Post a Comment